22 750 62 05 lub 505 029 799
biuro@rachunkowe-piaseczno.pl

Bieżąca obsługa spółek

Możemy zaoferować:

[twocol_one_first]

  • Sporządzanie opinii prawnych oraz interpretacji obowiązujących przepisów prawa
  • Zmianę i aktualizację danych spółek lub oddziałów w KRS, urzędzie skarbowym i urzędzie statystycznym
  • Sporządzanie protokołów zwyczajnego i nadzwyczajnego zgromadzenia wspólników
  • Przygotowywanie uchwał organów spółki

[/twocol_one_first][twocol_one_last]

  • Reprezentację lub asystę na zgromadzeniu wspólników
  • Doradztwo prawne przy nawiązywaniu i rozwiązywaniu stosunków pracy oraz alternatywnych podstaw zatrudnienia – sporządzanie umów o pracę, kontraktów menadżerskich, wypowiedzeń
  • Doradztwo przy sporządzaniu regulaminów pracy, wynagrodzeń, BHP

[/twocol_one_last]

[quote style=”boxed” ]Nasze doświadczenie obejmuje obsługę spółek kapitałowych, w szczególności jednej z najbardziej rozpoznawalnych spółek paliwowych w Polsce.[/quote]

Poradnik Przedsiębiorcy

Zapraszamy do zapoznania się z zawartością naszego Poradnika Przedsiębiorcy. Poradnik został przygotowany w sposób profesjonalny i wyjaśniający podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działalności.

Dowiedz się więcej

Nasze biuro:

 

System do wystawiania faktur i zarządzania dokumentacją księgową

W trosce o naszych klientów stworzyliśmy specjalny system zarządzania fakturami. Jest wyjątkowo prosty w obsłudze, gdyż posiada intuicyjny interfejs. Pozwala uporządkować i ujednolicić faktury według jednego schematu.
Każdy nasz klient otrzymuje dostęp do systemu gratis.

ul. Kilińskiego 20
05-500 Piaseczno
e-mail: biuro@rachunkowe-piaseczno.pl
telefon: 22 750 62 05 lub 505 029 799

Godziny pracy biura:
8 – 17 – od poniedziałku do piątku

Współpraca

213